نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104

۴ بازديد

نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104 يكي ديگر از جديدترين انواع نيم ست استيل به شمار مي رود كه با بالاترين كيفيت طراحي و توليد شده و توسط فروشگاه بدليجات و اكسسوري سناتورمد به شما معرفي مي شود. اين نيم ست استيل درخشندگي بالايي داشته و رنگ ظاهري آن با تضاد بالايي نسبت به نگين بزرگ مركزي انتخاب شده كه موجب افزايش زيبايي ظاهري محصول شده است. اين گروه از نيم ست ها را در واقع براي ست كردن با لباس هاي خود نيز يك گزينه ايده آل به شمار مي رود.

توجه به سنگ هاي قيمتي همواره در زمان خريد و توليد زيوآلات زنانه مورد توجه بوده اما با در نظر گرفتن هزينه بالايي كه استفاده از سنگ هاي قيمتي در بر داشته امروزه از نمونه نگين هاي اتمي با طرح اين سنگ ها استفاده مي شودد. نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104 در همين راستا طراحي و توليد شده است. اين نيم ست نگين دار طراحي ساده و ظريفي داشته و با يك نگين زيبا در كنار بدنه اي درخشان به جذابيت استايل شما كمك خواهد كرد.

ساختار اصلي نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104 در واقع از يك بدنه بيضي شكل تشكيل شده كه نگين طرح ياقوت سرخ آن در مركز آن با ابعادي بزرگ قرار داده شده است. بخش كناري و پشتي اين محصول نيز ساختاري طلايي رنگ داشته كه اين تركيب رنگ از دلايل اصلي تشابه بالاي اين نيم ست شيك با نمونه جواهر مي شود. بر خلاف ظاهر نسبتا بزرگ اين نيم ست ، وزن بدنه محصول بسيار كم بوده و در صورت استفاده مدوام و طولاني مدت نيز مشكلي براي شما ايجاد نخواهد كرد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل با نگين طرح ياقوت N8104

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.