نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061

۶ بازديد

نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061 يكي ديگر از جديد ترين انواع نيم ست نگين دار بوده كه در نهايت زيبايي و ظرافت طراحي شده و طول عمر بالايي دارد. اين نيم ست استيل وزني كم داشته و رنگ ثابت و از سوي ديگر از يك قيمت مناسب برخوردار مي باشد. به همين دليل بوده در زماني كوتاه توانسته به فروش قابل توجهي دست يايد. اين نيم ست استيل را مي توانيد به عنوان هديه براي عزيزانتان در مناسب هاي مختلف از جمله تولد ، سال نو ، ولنتاين و… انتخاب كرده تا آن ها همواره ياد شما را زنده نگه دارند.

نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061 در واقع يك مجموعه كامل از بدليجات و زيورآلات زنانه بوده كه نياز شما را از خريد مجزا براي داشتن يك ظاهري آراسته به طور كامل برطرف خواهد كرد. زيرا اين نيم ست استيل شيك شامل يك جفت گوشواره ميخي و زيبا و يك پلاك استيل بوده كه مي تواند پوشش شما را متفاوت كرده و شما مي توانيد از آن ها به صورت روزمره و يا در زمانر فتن به مهماني و مجالس استفاده كرده و لذت ببريد.

وزن بدنه نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061 تنها 7 گرم بوده كه موجب مي شود اين محصول را در گروه نيم ست استيل سبك قرار داده و شما به راحتي از آن استفاده كنيد. زيرا اين وزن كم بدنه نيم ست موجب ايجاد خستگي در بخش گوش و گردن شما نشده و آسيبي برايتان ايجاد نخواهد كرد. به همين اين نيم ست استيل يك عدد زنجير استيل رنگ ثابت نيز وجود داشته تا بتوانيد به راحتي از اين محصول استفاده كنيد. ابعاد اين زنجير استيل متناسب با سايز بدنه اين نيم ست انتخاب شده تا مشكلي ايجاد نگردد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل نگين دار سناتورمد N8061

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.