بدليجات ترند سال 1400

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

بدليجات ترند سال 1400

۶ بازديد

در حالي كه وضعيت همه جهان به طور مشترك با همه گيري ويروس منحوس كرونا به يك استراحت طولاني مدت رفته است، با اين وجود مد به همه ما فهماند كه هرگز تايم خواب ندارد و حتي اگر همه در خانه را بسته و نشته ايم در حال رشد است، مد در حال رشد و ارتقا است.

آغاز  فصل بهار فرصتي براي بازي با جزئيات استايل و سبك كردن احساس است. از مهره ها، دكمه ها، پرچ ها و سنگ ها براي تزئين ظاهر استفاده مي شود و بر خلاف فصول اين فصل استفاده از اكسسوري ها و لوازم زينتي ريز و درشت به عنوان روشي براي تزيين ظاهر است تا ساخت كل جلوه. نكته اصلي استفاده از لوازم جانبي مخصوص برش خورده يا طراحي شده مانند دكمه هاي شيشه مرواريد است.

بدليجات ترند 1400

كه در نمايش شانل روي چند قطعه قرار داده شده يا مهره هاي مخلوط و تطبيق براي تزئين قسمت خاصي از لباس. اين گرايشي است كه به سمت مصرف كننده اي مي رود كه به دنبال قطعات خاصي براي اضافه كردن به كمد لباس خود به عنوان راهي براي به روزرساني لباس هاي ساده مي رود.

در كل ما در هر فصلي منتظريم ببينيم كه كت و شلوار، كت و دامن، مانتو، شال و روسريري، كيف و كفش، اكسسوري و …  زنانه چگونه تفسير و تغيير خواهد كرد و اين بخشي از كمد لباس زنانه است كه به طور مداوم به روز مي شود و در طول سال ها تحولات مختلفي را تجربه مي كند و براي اين فصل دوباره به راحتي و سادگي روي مي آورد و بدون شك براي بهار و تابستان 1400 همه چيز  به كلام زيبايي در مورد سادگي و سهولت است، باز مي گردد.

در اين ميان بدليجات يكي از اكسسوري هاي مورد علاقه خانم هاست كه در سنين مختلف از آن ها استفاده مي كنند، درواقع اين روزها اغلب خانم ها بدون جواهرات و بدليجات در هيچ مراسمي ظاهر نمي شوند، بدون شك اين امر دليل قانع كننده اي دارد! بله اين زيورآلات هستند كه حتي اگر خيلي ريز و ظريف نيز باشند، به استايل و لباس جان مي دهند و استفاده از بدليجات ترند جلوه، جذابيت، اعتماد به نفس و احساس زيبايي زيادي براي خانم ها پديد مي آورد و آنها اصولا لباس هاي خود را با بدليجات مختلف ست مي كنند،

استفاده از جواهرات و بدليجات به زنان نقطه خاصي از دنيا منحصر نمي شود و در همه جاي دنيا، زنان با فرهنگ، دين و سبك زندگي از طيف وسيعي از زيورآلات استفاده مي كنند، در واقع زيورآلات با توجه به سبك و مدلي كه دارند گوياي زواياي شخصيتي افراد هستند. در ادامه شما را با برخي از بدليجات هاي ترند سال 1400 آشنا مي كنيم.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

بدليجات ترند سال 1400

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.